Administrativt hanterat i reaktivt utan investerande tid mer än det rimliga

2013-05-28

Tack för CD-skivor jag gavs idag jfr då konkret faktiskt behov om än nu i realitet av att jag synkroniserar nyare moduler med befintlig plattform i utveckling delar som skär mellan dem (ex. idag i common sense förståelse av koncept varande befintligt relativt tematiska roller som konsekvens av semantisk parsning och discourse hantering). Om nu inkluderat med en funktionellt trovärdig licens (som vi ju alla i data-aggregering till egna representationer självklart är nog med) tar jag det nästa gång.


Vi noterade också det fysiska föremål konkretiserande en symbol jag önskat fotografera med avstod från att inkludera via köp eget och missade möjlighet rörande hantering området relativt entiteter i det större problemområdet men ser inte hur jag kan acceptera det annat än fotograferande givet min naturliga risk management personlighet där jag är föga i sannolikhet men ändå lite styrande upplever att det inte otroligt (också om jag rationellt vet att det är precis tvärtom som säkert därifrån här) är ett test av min moraliska dygd. Oavsett hur nu gillande jag i flexibilitet är för detta djur i jämförelse indikerad pudel. Jag ordnar en donering och redoviserar the bitch (my-my bitch) på motsvarande 5000 svenska kronor som jag tror motsvarar och indikerar händelsen här semi-officiellt d.v.s. köper guld-mynten för det priset. Ev. nedanför eller ovanför får när negativt annan entitet efterfrågas av mig och om pris är negativt mig aktuellt någon gång under detta år för aktuellt pris får man välja att terminera transaktion eller ge mig vad indikerat om överstigande 100 kr (för principen likställt i det moraliskt ej angripbara utan att överdrivet irrationellt ta på sig mer än lämpligt indikativt ev. framtida motsvarande).